TRX program - vježbe s trakom

Danas gotovo svaka dvorana ima TRX program. Traka s ručkama daje mnoge mogućnosti, jednostavno se montira, slaže, a i nosi na put.

Kada je američki marinac Rendy Hetrick osmislio traku za vježbanje, rođena je svjetski poznata metoda. Danas gotovo svaka dvorana ima TRX program. Traka s ručkama daje mnoge mogućnosti, jednostavno se montira, slaže, nosi na put. Misija marinca Hetricka tako je dobila puni smisao.

Vježbe se zapravo izvode težinom vlastitoga tijela, a veliku ulogu igra i gravitacija. Otporom i pravilnim gibanjem postižu se izvrsni rezultati. TRX poboljšava mobilnost, mišići postaju izduženiji i vretenasti, razvija se funkcionalna snaga. Protivnici smatraju da je nestabilnost traka opasna za kralježnicu, no ako se vježbe izvode pod kontrolom trenera, ozljede su vrlo rijetke.


A mi smo u Puli zamolili kineziologinju Marinu Škrobot da nam pokaže jednostavne vježbe koje možete izvoditi u prirodi jer se trake mogu postaviti na bilo koju stabilnu površinu, poput grede u parku i grane drveta. Pazit ćete na prirodu dakako i odabrat ćete čvrste grane te ih zaštititi, iako su same trake od podatnog i glatkog materijala. Upute slijedite pozorno i ne improvizirajte, već slušajte stručnjake.