Optimalni trening za cijelo tijelo

Fit pilates oblik je vježbanja koji spaja nekoliko tehnika. Kako, zna fizioterapeutkinja Petra Erceg iz Siska.



Iako je  rano ujutro u dvorani se okupio velik broj žena koje su se uhvatile u koštac s ne tako lakom metodom vježbanja. Mi smo na fit pilatesu u Sisku gdje, čini se mnogo Siščanki drži do zdravlja i izgleda. Fit pilates je osmislila fizioterapeutkinja Petra Erceg. Svoja je znanja iskoristila za osmišljavanje optimalnog treninga za cijelo tijelo. Osim znanja presudno je bilo i iskustvo. Bilo koje stvari u životu kad radimo moramo koristiti pravilne obrasce kretanja i smatram da to ovakvim načinom to i postižemo,  kaže Petra.
 
Trening koji jača središnji dio tijela i leđa, osobito je pomogao odgojiteljici Nives Bernić. Oduvijek se bavi sportom, no zbog svojeg je posla osjetila potrebu za dodatnom aktivnošću. Najvažnije mi je što je trenerica, pokazala kako ispravno mogu podizati djecu tijekom svakodnevnoga rada, u kojem položaju i tako mi olakšala svakodnevicu.  Dobre rezultate treninga osjetila je i njezina kolegica po struci  Ivana Tominac Svilokos. Dolazi iz sportske obitelji i bavila se plesom, no trudnoća ju je, kaže, malo oslabila. Ovdje sam ojačala tjelesnu snagu i izdržljivost i ovaj način treninga mi se jako sviđa.

Klasične vježbe pilatesa jačaju trbušne i leđne mišiće. No Petrina je kao iskusna fizioterapeutkinja dodala i vježbe za druge dijelove tijela. Posebna se pozornost posvećuje pojedinim problemima i vježbe su prilagođene. Ali  nema poštede. Dobra organizacija, ističu svi ključna je. Tako određeno vrijeme mogu posvetiti samo sebi.

Kombinacija ovih vježbi vaše će mišiće izdužiti, a ne napuhati. Rezultati su vidljivi već za mjesec dana. Vježbati mogu svi i nema kontraindikacija za ovakav trening, a motiv može biti zdravlje ili ljepota. A mi kompetentno tvrdimo, ovdje svi izgledaju lijepo. Vježbanje snaži naše tijelo, ali i um. Tako, slažu se svi, postajemo zdraviji i naravno lijepi, smije se ova skupina vedrih žena.

Ocijeni članak