Vježbe za mame i bebe

Trudnoća je, kažu nam u Pilates studiju Tao, samo drugo stanje, a ne bolest. Zato, ako nema nekih kontraindikacija treba vježbati. No što poslije? Porođaj je prošao u redu, beba je tu, mama bi se htjela vratiti u formu.

Vježbanje uz bebu nije vjerojatno, no u Pilates studiju Tao imaju savršeno rješenje. Vježbati možete s bebom.



Ipak da ne bi bilo zabune ovdje vježbaju mame. Bebe za to vrijeme leže na svojim dekicama, pužu, igraju se, komuniciraju i sve ih zanima. Ako neka ipak zaplače, voditeljica ih podigne na ruke, a mame nastavljaju vježbati.

Postoje naravno i vježbe kada mame drže bebe u naručju, no naglašava nam kineziologinja Lana Plahutar, bebe nam nisu zamjena za utege već je ta interakcija osmišljena za povezivanje djeteta i majke u igri.

Bebe najviše uživaju u vježbama na velikim loptama. Gibanje ih nasmijava ali katkada uspavljuje, pa cijeli sat prolazi u vedrom i korisnom okruženju.

Važno je znati da se vježbati može već mjesec dana nakon porođaja, ako je naravno sve u redu i vaš liječnik se slaže s tim. U slučaju carskoga reza oporavak traje dulje i treba poštovati tijelo tijekom tog procesa. Dojiljama vježbe nisu kontraindicirane jer je riječ o treningu niskog intenziteta.

Na sat je potrebno donijeti dekicu, čisti ručnik i sve što trebate za bebu, pelene, bočice, dude, igračke.

I da, to je najslađa gimnastika koju smo do sada snimali. Neodoljive bebe i nasmijane mame.

Više o Pilates studiju Tao je na http://studiotao.hr

Ocijeni članak

Prosječna ocjena: 5 Broj ocjena: 3