Kako do nove publike?

Novi načini stvaranja kulturne publike, koji su zajednički svim umjetničkim izrazima, postali su izuzetno važna tema, a tiču se povećanja broja konzumenata kazališnih i glazbenih događanja, kao i muzejske publike.

U Rijeci se po prvi put u Hrvatskoj provodi obrazovni program razvoja publike. Nazvan je „Pljesak, molim“ i dio je projekta Europske prijestolnice kulture, što će Rijeka biti 2020. godine.

Program je okupio vrhunske europske poznavatelje strategija razvoja publike, koji će predstavnike 15-ak kulturnih institucija izabrane javnim natječajem podučiti kako publiku privući, ali i zadržati.

Kako promjene u društvu utječu na publiku, kakva je u tome uloga kulturnih institucija i kako se nositi s neizbježnim promjenama – odgovore donosimo u reportaži emitiranoj u emisiji A forum:




Što, pak, o načinima stvaranja nove publike razmišljaju ravnateljica zagrebačkog Tehničkog muzeja "Nikola Tesla" Markita Franulić i kustosica riječkoga MMSU Ksenija Orelj otkrile su nam gostujući u emisiji A forum, koju u cijelosti možete pogledati na usluzi HRTi.

Ocijeni članak