Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći

Povodom 20 godina djelovanja, udruga Hrabri telefon je proveo kampanju kojom želi približiti djeci i mladima savjetodavnu liniju Hrabri telefon za djecu 116-111.

Za one koje radije koriste drugačije oblike komunikacije tu je savjetovanje putem chata (na www.hrabritelefon.hr/chat) i e-maila (savjet@hrabritelefon.hr). Osim Hrabrog telefona za djecu, roditeljima, stručnjacima i drugim osobama iz djetetove okoline dostupan je Hrabri telefon za mame i tate na broju 0800 0800.

Kampanja pod nazivom 'Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći' započela je 4. siječnja jumbo plakatima u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a nastavila se i plakatima u školama i zagrebačkim tramvajima.

Koma ocjene', 'strogi starci', 'bolan prekid', 'nitko me ne zove van'... samo su neke od poruka koje su se mogle primijetiti na ulicama četiri najveća hrvatska grada, kojima se željelo ohrabriti djecu i mlade te osobito adolescente da se obrate Hrabrom telefonu s bilo kojim svojim problemom, prolazeći kroz velike emotivne i socijalne promjene.

S kojim se problemima najčešće javljaju korisnici hrabrog telefona? Kako im članovi udruge pomažu, jesu li zabilježili povećan broj poziva tijekom i nakon kampanje... O svemu tome govorila je u emisiji Dobro jutro, Hrvatska Hana Hrpka, psihologinja i predsjednica udruge Hrabri telefon.