Slavonija - turističko brendiranje istočne Hrvatske

U Osijeku je danas potpisan sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog branda 'Slavonija', koji bi trebao jamčiti strategiju razvoja kontinentalnog turizma pet istočnih županija Hrvatske.

Do sada su ulaganja u turizam Slavonije bila sporadična a ne strateška. U zadnje dvije godine, ministarstvo turizma uložilo je u brendiranje turizma Slavonije 37 i pol milijuna kuna. Nisu polučeni očekivani rezultati. U resornom ministarstvu planira se ići u reviziju operativnog programa koji Hrvatska ima s Europskopm Unijom, kaže ministar  turizma Gari Capelli. Revizijom operativnog programa vrijednog više od 500 milijuna kuna resorno ministarstvo želi uložiti sredstva u razvoj ciklo-turizma, ruralnog turizma, zdravstvenog te kruzing turizma.

Župan osječko-baranjski Ivan Anušić od sporazuma mnogo očekuje, tim više što je to mogućnost zapošljavanja i ostanka mladih u našoj zemlji. Turističke mogućnosti, kao gospodarska grana ovoga dijela Hrvatske, nisu dovoljno iskorištene i za očekivati je kako će to potpisani sporazum promijeniti, dodao je župan Anušić

Ministar Capelli je potvrdio kako će se poznata manifestacija Dani hrvatskog turizma, iduće godine održati upravo u Osijeku.