Ona je lice tamne strane društvenih mreža

Essena O'Neill (18) zarađivala je popriličan iznos kao tinejdžerska zvijezda na društvenim mrežama, prije svega na Instagramu, gdje je glorificirala način života za koji danas kaže da je "umjetan" i objavljivala sadržaj koji danas naziva običnom samopromocijom bez pokrića, piše BBC.

Za one koji još ne znaju, na društvenim mrežama može se itekako zaraditi, pogotovo ako - poput Essene - steknete više od 500.000 sljedbenika na Instagramu, popularnoj besplatnoj aplikaciji za obradu i dijeljenje fotografija preko mobilnih telefona. Stvar funkcionira vrlo jednostavno - Essena objavljuje svoje fotografije, ljudi ih prate, što više ljudi ih prate - više će brendova željeti vidjeti svoje stvari na njezinim fotografijama.

Gotovo 2000 takvih fotografija, na kojima među ostalim, suptilno promovira brendove (uglavnom odjeću) od kojih je dobila novac, Essena je nedavno obrisala s Instagrama. Te fotografije, kaže, "danas ne služe ničemu osim samopromociji". Kaže i da ne želi podupirati društvene mreže koje zarađuju milijarde na oglasima s kojima se i sama ne slaže. "Provela sam sate i sate gledajući savršene djevojke na internetu, u želji da postanem kao one. Kada sam postala 'jedna od njih', i dalje nisam bila sretna, zadovoljna ili mirna", kaže.

Promovirajući način života koji bi mnogi mogli smatrati savršenim, Essena se počela osjećati isprazno i ovisno o "lajkovima" - popularnoj "valuti" potvrde na društvenim mrežama.

U 17-minutnoj snimci objavljenoj na YouTubeu Essena se danas zaklinje u borbu protiv nezdravih ideala na društvenim mrežama. Pokrenula je i internetsku stranicu na kojoj će se boriti protiv onoga što smatra "kultom društvenih mreža".