Imaju li učenici predrasude prema matematici?

U koprivničkima, baš kao i u drugim školama, ima primjera da više od polovine učenika u razredu mora uzimati poduku iz matematike. Je li za to kriv školski sustav, neangažiranost profesora i predavača, Kurikulum ili nešto posve drugo?

Prema matematici učenici imaju predrasude. Uvjerena je većina profesora matematike, pa i profesorica u koprivničkoj gimnaziji Marina Njerš. Vrlo često u javnosti matematika slovi kao bauk. Pa učenici k nama u Gimnaziju dođu već s nekakvim formiranim mišljenjem da je teško položiti matematiku, odnosno dobiti pozitivnu ocjenu ili neku ljepšu, pa je vjerojatno i zbog toga malo lošije, ističe profesorica Njerš.

Slažu se mnogi - matematika je suhoparna. Obrazovni sustav RH na razani srednjih škola ima izuzetno kvalitetna profesore matematike koji sigurno dobro rade svoj dio posla, osnovni problem je u kurikulumu matematike koji nužno treba mijenjati, mišljenja su stručnjaci.

Da bi se poboljšala slika i učenici zavoljeli matematiku, Gimnazija u Koprivnici nudi besplatne instrukcije, odnosno - dopunsku nastavu. No zanimanje učenika uglavnom je slabo. Iz nekog se razloga oni kojima matematika ne leži - radije odlučuju za instrukcije koje moraju platiti. Svi to, ipak, ne žele javno priznati.

Instrukcijama unatoč ili možda baš zahvaljujući njima, na posljednjoj državnoj maturi koprivnički gimnazijalci imaju gotovo stopostotnu prolaznost i prema postotku riješenosti zadataka među deset su najboljih gimnazija u zemlji.