Hoće li Zadar kapitalizirati titulu najpoželjnije destinacije

Zadar se prije nekoliko tjedana okitio titulom najpoželjnije europske destinacije. HTV-ov novinar Ivica Štorić provjerio je hoće li Zadrani takav laskavi naslov znati i kapitalizirati.

Već dulje vrijeme u turizmu traje bitka za svakog gosta. Priznanja poput European Best Destination u toj bitci mogu biti snažno oružje. Internet je u hrvatskom turizmu relativno nov način reklamiranja, a kada baš i nemate novca na bacanje, ovakva priznanja dar su s neba.

Mislim da u Hrvatskoj neki čak omalovažavaju ovo ali nama je to itekako bitno. Mi nemamo naftu imamo turizam i mislim da ćemo iz ovoga svi skupa profitirati. Jednom riječju to je novo oružje u promidžbenoj bitci s drugim gradovima da bismo privukli gosta, kojih na svu sreću, ima sve više iz cijelog svijeta, smatra  Dražen Grgurović iz Turističkog vijeća grada Zadra.

Slično razmišlja i direktor hotela Hrvoje Šestan, jer i hotelijeri namjeravaju ovo priznanje koristiti u promidžbi. Koristit će ovo priznanje na razne načine kod prezentacije svojih ugostiteljskih ili smještajnih kapaciteta. Sigurno će navoditi i tu nagradu kako bi ih se povezalo s destinacijom i da bi ljudi dolazili tu.

Ovo priznanje nije moglo doći u boljem trenutku, jer turistička sezona je pred vratima. No, hoće li to Zadar znati kapitalizirati? U slijedećih 7-15 dana zaista mislimo pokrenuti jaču inicijativu da bismo sve to skupa okupili pod jednom kapom. Dakle EBD 2016 je Zadar i to se treba iskonzumirati maksimalno preko svih mogućih kanala on-line i off-line. To ćemo sigurno upotrijebiti s našim lokalnim snagama s kojima smo ovo i dobili, mladim ljudima koji su iz Zadra, zaista se imamo s čime ponositi, najavljuje Ante Galić iz Turistička zajednica grada Zadra.

Prve informacije koje stižu nakon priznanja govore kako je već zabilježen povećan interes za Zadar kao destinaciju, primjerice u Velikoj Britaniji. Hoće li tako i ostati, vidjet ćemo uskoro.