Ljubavna priča Malene i Klepetana ispričana na društvenim mrežama

Hrvatska turistička zajednica je tijekom mjeseca ožujka provodila promotivnu kampanju proljetne tematike 'Say hello to someone you love, say hello to spring. Experience spring in Croatia'.   

S ciljem dodatnog jačanja promotivnih efekata, Hrvatska turistička zajednica je u sklopu navedene proljetne kampanje pokrenula i mini kampanju na društvenim mrežama s jednom od najljepših ljubavnih priča, onom o Malenoj i Klepetanu.

Kampanja 'True love returns in the spring - the story of Klepetan & Malena' tako se provodila na društvenim mrežama Facebook i Twitter, a animirani video uradak s pričom o Malenoj i Klepetanu objavljen je i na službenom YouTube kanalu HTZ-a.

Priča o Malenoj i Klepetanu je i više nego dobro poznata u Hrvatskoj. Međutim, naš glavni cilj je bio, kroz ovu jedinstvenu priču o ljubavi, dodatno približiti Hrvatsku svim potencijalnim turistima kao poželjnu destinaciju lijepih priča, izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.