Učionica budućnosti otvorena u OŠ Horvati

Učionica budućnosti opremljena je najnovijom informacijskom tehnologijom koja će omogućiti interaktivno učenje i razmjenu znanja za 300učenika škole.

Projektu Učionica budućnosti u Hrvatskoj se, nakon osnovnih škola Kamešnica u Otoku, II. Osnovne škole Bjelovar, Antuna i Stjepana Radića u Gunji, osnovne škole Popovača te gimnazije Fran Galović u Koprivnici i zagrebačke IX. gimnazije, pridružila i Osnovna škola Horvati u Zagrebu. Sedma Učionica budućnosti u Hrvatskoj će omogućiti interaktivno učenje uz podršku najnovijih informacijskih tehnologija. Projekt Hrvatske akademske i istraživačke mreže CARNet i tvrtke Samsung Electronics, uz podršku Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, za cilj ima omogućiti pristup naprednim informacijskim tehnologijama svim učenicima te pomoći premostiti digitalni jaz.

Osnovna škola Horvati osnovana je davne 1897. godine, a u ovoj akademskoj godini nastavu pohađa 300 učenika. Škola promovira upotrebu ICT tehnologija u nastavi i sve oblike međunarodne suradnje, kroz videokonferencije, Comenius i Erasmus+ projekte, projekt This is our time, program GLOBE, kao tek neke od brojnih aktivnosti te surađuje sa školama iz Europe, Azije, SAD-a i Kanade. Ono po čemu se ova škola još prepoznatljiva je inkluzija djece s motoričkim teškoćama. Tijekom godina stvorena izuzetno kvalitetna stručna baza koja može svojim znanjem i iskustvom služiti kao centar potpore ostalim školama u postizanju što kvalitetnijeg inkluzivnog obrazovanja.

Ova Učionica budućnosti slijedi provjerenu globalnu praksu koju su u Hrvatskoj implementirali CARNet i Samsung u suradnji s partnerima - nudi nastavničko računalo, tablet računala i pametnu ploču, što omogućava interaktivnu razmjenu znanja svim učenicima. Nastavnicima mogu brzo dijeliti informacije, bilješke s predavanja i imaju trenutan uvid u učeničko razumijevanje pojedinog predavanja. Omogućeno je dijeljenje sadržaja na interaktivnoj, pametnoj ploči, te ga uz svega nekoliko klikova poslati na učeničke tablete.

Učenici i nastavnici će istovremeno voditi bilješke s predavanja, podcrtavati ključne informacije ili crtati, kako na tablet računalima tako i na pametnoj ploči. Nastavnici vrlo brzo mogu provjeriti razumiju li učenici predavanje, uz kratke kvizove znanja, ankete i raspravu.