Modificirani pilates

Kako to mislim? Pa eto, ovaj je pilates bio sasvim tradicionalan s pet osnovnih vježbi Josefa Pilatesa i barem stotinjak modifikacija koje su ga učinile zanimljivijim i zabavnijim i vjerujte mi dovoljno težim da se upustite u takvo vježbanje.

Bilo je zadovoljstvo upoznati Michelle Košuta, trenericu u Play Fitnessu. Ona je i voditeljica grupnih treninga, koordinatorica, kako već to želimo nazvati! Predložila nam je taj malo drukčiji pilates i body styling o kojem će još biti riječi nekom drugom prilikom.



Vježbe pilatesa brzo smo prepoznali, no osobno me oduševila modifikacija vježbi. Pilates je, naime, osmislio pet osnovnih vježbi za učvršćivanje središnjeg dijela tijela. Jačajući trbušne mišiće jačamo i mišiće leđa, a s obzirom na to da naša ravnoteža i dobro držanje polaze i od središta tijela, ono će se automatski ispraviti. Bit ćemo uspravniji i tako će nestati bolovi u leđima, a zatim i u kukovima, nogama, stopalima. Te vježbe izvode plesači, sportaši, ozlijeđeni i operirani jer doista pomažu. Ali, složit će te se, pet vježbi brzo dosadi.

I tu nastupa Michelle sa svojim znanjem i iskustvom da vam unese osvježenje u svaki trening i da nijedan ne bude dosadan. Važno je i da se tijelo ne navikne na određene vježbe jer tako prestajete trošiti energiju i nema više pozitivnih rezultata. A s druge strane vi želite pilates! I zato ponovno imate Michelle koja dobro poznaje ovu tehniku pa može i zna varirati načine izvođenja, dodati neki rekvizit, osmisliti nešto drukčije.

Za voditelja grupnih treninga vrlo je važno znanje. Svaki je polaznik/ica drukčiji, sva su tijela drukčija, koncentracija i pamćenje vježbi nije isto. Treba znati uočiti, a onda ispraviti pogrešku te znati modifikaciju vježbe. Treba znati i postignuti optimalni način izvođenja vježbe.