Počela kampanja poticanja održivog prometa 'Biciklom na posao'

'Biciklom na posao' naziv je prve i najveće nacionalne kampanje u organizaciji Sindikata biciklista. Sve je počelo jutros, a traje do 2. lipnja. Moto kampanje je 'Love to ride!'.

Riječ je o prvoj kampanji poticanja održivog prometa na području cijele Hrvatske. Svrha je potaknuti organizacije, tvrtke i njihove zaposlenike iz cijele Hrvatske na odabir bicikla kao bržeg, jeftinijeg i ekološki odgovornijeg sredstva za putovanje na i s radnoga mjesta.

Organizatori su Sindikat biciklista, Ministarstvo gospodarstva i Ministarstvo zaštite okoliša i prirode. Moto kampanje je 'Život je prekratak za gužve', a cilj je pokazati kako se korištenjem ovog ekološkog provoznog sredstva u dolasku na posao može uštedjeti i vrijeme i novac. I u danskoj seriji 'Borgen' koja se nedavno prikazivala na HRT-u moglo se vidjeti kako ministrica zaštite okoliša Brigite ide biciklom na posao, pa ne čudi da je partner ovog projekta i Veleposlanstvo Kraljevine Danske čiji ministri doista idu biciklom na posao.

'Biciklom na posao' nastavak je prošlogodišnje kampanje koja se održala na području Zagreba i u kojoj je sudjelovalo gotovo 500 tvrtki i organizacija te više od 4 000 ljudi. Taj se broj ove godine pokušava povećati i proširiti na cijelu Hrvatsku.

O kampanji su u emisiji Dobro jutro, Hrvatska govorili Tena Šarić iz Sindikata biciklista i Tomislav Panenić, ministar gospodarstva, a ekipa je na ulicama Zagreba provjerila kako počinje biciklistički dan.

Za sudjelovanje u kampanji dovoljno je registrirati se na stranici www.biciklomnaposao.hr  i upisati svoje odvožene kilometre.