Rijeka je primjer kako pomagati učenicima s teškoćama u razvoju

Jedna od najbolnijih točaka socijalne komponente našeg društva su pomoćnici u nastavi. Hrvatska nikako da donese prave mjere ne bi li se doista svakom djetetu s teškoćama u razvoju omogućilo inkluziju u normalan život. Upravo se Riinkluzija zove riječki model za potporu tim učenicima....

U Centru za odgoj i obrazovanje održana je završna konferencija projekta "RInkluzija - riječki model podrške učenicima s teškoćama" u kojem je ove školske godine 56 pomoćnika u nastavi u riječkim osnovnim školama radilo sa 65 djece s teškoćama.

Projekt RInkluzija usmjeren je prema učenicima s teškoćama u razvoju, čime se povećava njihova socijalna uključenost i olakšava integracija u školama. Nositelj projekta je Grad Rijeka uz partnere - Centar za odgoj i obrazovanje te riječku podružnicu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Nešto više od dva milijuna kuna za provođenje ovogodišnjeg projekta osigurano je iz Europskoga socijalnog fonda, a Grad Rijeka sudjeluje s 370 tisuća kuna. RInkluzija djeluje na dvije ciljane skupine: u prvom redu to su učenici s teškoćama te nezaposlene osobe registrirane na tržištu rada, posebno stručnjaci za odgoj i obrazovanje.

Rijeka je još 2009. godine prepoznala potrebu za asistentima u nastavi te kao jedna od rijetkih jedinica lokalne samouprave izdvajala novac za njihov rad. To bez prekida čini posljednjih osam godina.