Plesna kinetika jača vaše tijelo i podiže raspoloženje

Nakon dugogodišnje baletne karijere u Hrvatskom narodnom kazalištu baletan Sven Copony podučava ples u Zagrebačkom plesnom centru. Ondje uvodi novitet pod nazivom plesna kinetika. 
 
Vježbe kojima se koristio za vlastiti oporavak spojio je s plesnim znanjem iz floor barea, baleta, workout baleta, pilatesa i tako je nastala plesna kinetika. Iako je rekreativce učio workout baletu, plesnu kinetiku preferira, jer je ona slobodna od strogih baletnih formi.

Dobne granice zapravo i nema. Kažem svakome da radi koliko ide, bitno je samo da se osvijesti statura tijela, kaže Sven. Na početku sata radi s polaznicima takozvani floor bare. To je zagrijavanje na podu vrlo slično zagrijavanju za klasični balet te se radi rotacija bokova i vježbe za stopala i kralježnicu. No, nakon toga radi se još cijeli niz vježbi. 

Plesna kinetika jednako je dobra i za žene i za muškarce. U baletnim papučicama ili običnim čarapama, u baletnom kostimu ili tajicama za trening - svejedno je. Želite li očvrsnuti svoje tijelo i dobrom vibrom nahraniti duh - možda to možete učiniti upravo plesnom kinetikom.