Otkriće novog dinosaura u Patagoniji iznenadilo znanstvenike

Argentinski znanstvenici otkrili su novu lozu dinosaura, šest metara dugog mesoždera koji je žario i palio Patagonijom prije 90 milijuna godina.

Mislili smo da se radi o dinosauru iz porodice Carnotaurusa ili Gigantosaurusa, ali na kraju smo otkrili posve novu, ranije nepoznatu lozu, rekao je paleontolog Sebastian Apesteguia na predstavljanju u znanstvenom centru u Buenos Airesu. Dinosaur nazvan 'Gualicho' prema patagonskom božanstvu, iskopan je 2007. kod grada El Chocoa u središnjoj provinciji Rio Negro, na sjevernom rubu Patagonije.

Analiza fosila počela je tek 2012. godine. Čini se da je dinosaur srodnik dinosaura iz porodice Deltadromeusa koji je tijekom krete živio u Africi. No, s udovima s dva prsta sličniji je Tiranosauru. Uz to, ispalo je da 'Gualicho' pripada liniji koja se razvila u južnoj hemisferi te uključuje dinosaure koji su živjeli u Australiji.

Sebastian Apesteguia rekao je da će im ovaj nalaz pomoći da saznaju više o dinosaurima mesožderima u Južnoj Americi. Mislimo da znamo sve, a onda odjednom otkrijemo posve novu lozu, rekao je.