Vrhunski pjenušac od jedinstvene sorte Vinodolske doline
Turisti sve više i češće kušaju i kupuju naše autohtone proizvode, među kojima i vina. Ugostitelji, turistički djelatnici i vinari tvrde da vinski turizam ima veliki potencijal jer sve veći broj stranih gostiju dolazi izravno u vinske podrume i kupuje autohtone sorte vina, te ih odnose kući da bi počastili obitelj ili prijatelje.
U Vinodolskoj dolini, iz godine u godinu povećava se proizvodnja domaćih autohtonih sorti, prvenstveno žlahtine, zatim chardonnaya, cabernet sauvignona, pinota i frankovke. Turisti su polako počeli prepoznavati kvalitetu njihovih vina, dolaziti u podrume, kušati i kupovati te nositi kući.
Jedan od proizvoda je i vrhunski pjenušac kojem je, jedinom na svijetu, ime broj '1288', po godini donošenja Vinodolskog zakonika. Nakon prvog pjenušca nazvanog po godini Vinodolskoga zakona, i ovogodišnji drugi nosi naziv po simbolu grada, slikovitom otočiću San Marino, udaljenom 200-injak metara od Novog Vinodolskog.
Vinogradari su napravili svoj drugi pjenušac od žlahtine, inače autohtone sorte loze koja dozrijeva u Vinodolskoj dolini. Uz to, pripremaju i nove proizvode s vinorodnih polja koji će posjetiteljima biti dodatan motiv za dolazak na novljansku rivijeru.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android.
Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!