Power pilates

Pilates je jedna od najpopularnijih rekreacija. Tvorac ove metode, Josef Pilates vjerojatno bi bio vrlo zadovoljan jer su iz njegove osnovne metode niknule mnoge varijacije i svaka je imala svoju publiku, skupinu, instruktora. Svaka je bila učinkovita i još i danas okuplja velik broj vježbača.

S kineziologom Markom Tošićem vježbali smo power pilates u Amazona fitness klubu. Osnovnim vježbama pilatesa dodane su vježbe snage i vježbe stabilizacije trupa. Idealno za sve koji sjede predugo, za one koje boli kralježnica. Nemojte se zavaravati, nisu to vježbe 'rastezanja' kako prečesto nazivamo pilates i griješimo. Ove nam vježbe duboko pokreću mišiće tijela i jačaju muskulaturu središta tijela, a to nam pomaže da se bolje držimo i da kontroliramo tijelo.



Vježbe power pilatesa našem će tijelu dati potrebnu fleksibilnost i povećanu amplitudu pokreta, a to će nam, znamo, poboljšati cirkulaciju, oblikovati mišiće, dati bolju energiju. S Markom su vježbale uglavnom žene i tek jedan muškarac. Iako mislimo da je pilates 'primjereniji' ženama (namjerno pišem po navodnim znakovima) on je namijenjen svima. Power pilates nam samo daje veći izbor vježbi, dinamičniji je i zato zanimljiviji za vježbanje.

Na videu Marko pokazuje svoj izbor vježbi baš za vas: