Svjetske zvijezde i ove godine preplavile Jadran

Gospodarska i politička situacija u Lijepoj našoj ne zanima brojne turiste koji u našoj zemlji žele samo uživati. Hrvatska je, doznaje se ovih dana, najguglanija destinacija za ljetovanje na svijetu. U moru zainteresiranih turista ističu se svjetski poznate zvijezde koje su i ove godine preplavile naš Jadran. 

Reese Whiterspoon, Ivanka Trump, grupe Black Eyed Peas i U2, samo su neke od svjetskih zvijezda koje su prepoznale ljepote i čari Lijepe naše. Brendiranje turističkih destinacija postao je jedan od ključnih elemenata u borbi za osvajanje konkurentske prednosti na tržištu, a dolasci slavnih besplatna su promidžba Hrvatske

Tako se prošli mjesec Viktor Drago družio s Rickyjem Martinom koji je na svom Instagram profilu potvrdio svoje oduševljenje Zagrebom. Jednostavno jer živimo u vrijeme nazovimo to pop kulture, živimo u vrijeme društvenih mreža, medija koji prenose fotografiju i svakako je fotografija Beyonce s Hvarske rive apsolutno najveća promocija koju možete dobiti, kaže Drago.
 
Poznati na svojim profilima na društvenim mrežama s velikim brojem sljedbenika postižu tzv. veliki 'reach'. Što je veće njihovo zadovoljstvo, veća je i korist za naš turizam. Da je tome tako potvrđuju i turisti koji su se u hrvatske ljepote zaljubili preko fotografija na internetu.

Hrvatska turistička zajednica provela je istraživanje i napravila rebranding. U 18 europskih tržišta, od 258 milijuna ljudi koji putuju, 110 ih nije znalo da je Hrvatska turistička destinacija. Jesmo li spremni privući globalnu pozornost i turiste 21. stoljeća?

Prošle godine bili smo prva destinacija po rastu broja dolazaka i noćenja na Mediteranu. Prvi smo i po broju pretraživanja na Googleovoj tražilici. No, ne možemo se sasvim osloniti na sunce, more i zvijezde. Danas posjetitelji traže ono nešto. Traže sadržaj koji Hrvatska sigurno ima, ali mora malo poraditi na upoznavanju posjetitelja s njime.