Vježbajte u moru

Kada kažemo da smo vježbali u moru, mislit ćemo na plivanje. No vesela skupina u Petrčanima doista je vježbala u moru, a tečaj im je organizirala Michelle Košuta koju smo upoznali na suhom. Michelle je više puta pokazivala zanimljive treninge pa je i ovaj bio takav.



Ujutro, dok još nije vruće dobro je malo pokrenuti organizam. A kada znamo da je otpor  mora odnosno vode, 12 puta veći od otpora zraka ove će vam vježbe biti još zanimljivije. Sandra Meštrović je turistički vodič i vježba cijelu godinu. Ovaj joj se trening sviđao baš zbog ranog jutra i ljepote prirode, ugođaja, ali budući da trenutačno vježba military trening održavanje ravnoteže joj se učinilo kao posebno zabavna zadaća. Vježbe je, kao i u bazenu, najbolje izvoditi u moru koje seže do ramena no vježbe u plićaku razvijaju motoriku i jačaju mišiće. I za Ljiljanu Cifer to je pravi pogodak. Ova umirovljenica dio godine živi u Sloveniji gdje aktivno vježba, no drugi dio godine provodi uz more. Da bi kvalitetno vježbala mora sjesti u auto i otići do nekog većeg grada pa podržava Michelinu ideju da se vježba u moru. Ima to, kaže, mnoge prednosti.

Vježbati naravno možete i navečer no rano jutro u Petrčanima kao i u svakom mjestu uz more mami na aktivnost. Zrak je čist, mirišu borovi, more je ugodno. Michelle misli da su ove žene izvrsno prihvatile izazov vježbanja u moru te da će ih prednosti ovakvog vježbanja potaknuti na daljnju aktivnost. Jutarnje vježbanje ubrzava metabolizam i čovjek se tijekom dana osjeća opuštenije.

A pokrenuti se možete i vi ako sada ležite na plaži. Malo trčanja, malo kružnih pokreta u dubokom moru, malo plivanja za kraj. Michelle je  složila trening za našu internetsku stranicu, a vi vježbajte s nama: