'Go Gold' kampanja podizanje svijesti o malignim bolestima kod djece

Rujan je mjesec podizanja svijesti o malignim bolestima u djece. Povodom toga danas će u zlatnoj boji zasvijetliti fontane ispred Nacionalne i sveučilišne knjižnice. Zlatnom, zato što je ta boja međunarodni simbol malignih bolesti dječije dobi.

'Go gold' ili 'Budi u zlatnom' globalna je kampanja podizanje svijesti o malignim bolestima kod djece. Prema riječima Ivane Lacko, direktorice udruge Krijesnice, u našoj zemlji svaki drugi dan od maligne bolesti oboli jedno dijete.

Od početka mjeseca krenuli smo s FB kampanjom u kojoj gotovo svaki dan objavljujemo priče roditelja djece koja su trenutno na liječenju ali isto tako i mladih koji su završili sa terapijama.

Ivana Lacko je naglasila da postotak izlječenja djece od malignih bolesti danas iznosi od 70 do 90 posto, ovisno o vrsti tumora, te da se nakon izlječenja mladi mogu vratiti svom normalnom životu i aktivnostima.

Usto, ova druga, jedina u Hrvatskoj, okuplja mlade koji su prošli svoju 'borbu života' i pobjedili te sada pomažu obiteljima čija su djeca oboljela kako što lakše 'pregrmiti' terapije te vratiti se u školu i ponovno početi normalno živjeti.