Bow spring, stil vježbanja oslonjen na tradiciju

Niste neki ljubitelj joge, a ipak zanimaju vas dobrobiti ove tehnike. Od nedavno možete vježbati bow spring koji svoje ime zahvaljuje početnoj pozi. Riječ je o dinamičnom stilu joge shri daiva koji se vježba uz stručno vodstvo Senke Ljubić, učiteljice joge.



Bow spring nastao je prije nekoliko godina a razvili su ga Desi Springer i John Friend. Uvažava energetske smjerove tijela i aktivira druge grupe mišića pa je nazivaju evoluiranom jogom. Prilagođena je užurbanom načinu života te novim saznanjima iz područja anatomije. Izazovna je i teška, no sjajno osvještava tijelo i, što je najvažnije, svi je mogu vježbati. Pozicija 'bow spring', po kojoj je ova tehnika dobila ime, aktivira i jača područje zdjelice, koje često zapostavljamo, te mišiće gluteusa.

Vrlo često zbog stresa, loših osjećaja, tuge ili brige stišćemo gornji dio tijela, instinktivno štiteći ranjive dijelove poput grla, srca, želuca i trbuha. U ovom načinu vježbanja hrabro otvaramo baš te dijelove pa energija koja struji osvježava i snaži tijelo, ali i um. Postajemo svjesniji, mirniji i fleksibilniji.
Vježbanjem upoznajemo svoje tijelo i postajemo svjesniji načina funkcioniranja. Na duhovnoj razini razumijevanje donosi smirenje, a potom i vedrinu i zadovoljstvo.

Posjetite stranicu www.jogapozdravsuncu.hr i vjerujemo da ćete naći nešto za sebe.