'30 dana bez zadaće'

Dva razreda vodičkih četvrtaša već 10-ak dana ne pišu domaću zadaću. Njihove učiteljice priključile su se inicijativi '30 dana bez zadaće' jer smatraju da se ona piše bez zaključivanja i povezivanja. Umjesto zadaće učenici sami timski istražuju i pripremaju teme koju će s učiteljicama obrađivati na idućem satu. Djeca su prezadovoljna.  

Domaće zadaće zadovoljavanje su forme - smatraju i oni koji ih zadaju. Također, često se odrađuju bez zaključivanja i povezivanja činjenica. 

Inicijativa '30 dana bez domaće zadaće' školarce je 'preporodila'. Aktivniji su i više zainteresirani za gradivo.

Promjene u načinu rada u prosvjeti zazivaju vodičke učiteljice. Problem u učionici su detektirale. I već godinama je isti - naši učenici ne uče logički zaključivati. Zato četvrtaši ipak i kod kuće 'griju' stolicu. Obveza im je istraživanje i pripremanje teme za idući školski sat.

Najveći plus minirevolucije je što vodički školarci uče misliti svojom glavom. A to je za budućnost neprocjenjivo.