Trening za dobro držanje tijela

Katy Bowman, biomehaničarka svoju reputaciju u svijetu rekreacije stekla je promišljenim proučavanjem držanja tijela i sustava koji podržava ispravno držanje. Na taj se način smanjuje bol u dnu zdjelice, stopalima, poboljšava se metabolizam. Bowman je također istraživala odnos između kulturoloških navika, pokreta i bolesti.
 

U zagrebačkoj Vježbaonici, kineziologinja Jelena Skender primjenjuje ideju Katy Bowman stvarajući sustav vježbi koje poboljšavaju naše držanje i pomaže funkcionalnosti pokreta.



Vježbe koje se tamo izvode nisu atraktivne niti popularne, nije važno, smije se Jelena, kakvu odjeću imate, već precizne, osmišljene vježbe koje poboljšanjem držanja tijela, poboljšavaju naše zdravlje. Svakodnevni korak biti će lakši, a stopala nas neće boljeti nakon duže šetnje. Kod rekreativnog je vježbanja neizmjerno važno da vježbe budu pravilno izvedene. Svaka će pogreška ostaviti duboki trag na našim tijelima pa iako u početku nismo toga svjesni vidjet ćemo s prolaskom vremena koliko je važno imati i održavati  dobro držanje.

I zato vam preporučujem baš taj trening. Možda se nećete moći hvaliti novom trenirkom, ali ćete biti zdraviji i veseliji.