Rezultate istraživanja moramo iskoristiti kako bi unaprijedili obrazovni sustav

Nedavno objavljeni rezultati međunarodnog istraživanja potvrdili su da djeca uče mahom napamet, ne razumiju što pročitaju, pa to onda ne znaju ni primijeniti.

Slični rezultati bili su i prije 10 godina kada su naši učenici prvi put sudjelovali u testiranju. No, rezultatima se, čini se, nitko nije koristio, a istraživanje je iznimno skupo.
Do sada su naši 15-godišnjaci sudjelovali četiri puta u PISA istraživanjima. I svaki put smo se šokirali rezultatima. No sve je ostalo na tome. I, naravno, izdvajanju novca, godišnji proračun je 960 tisuća kuna.
Druge države itekako se koriste tim rezultatima. Mađarska je napravila veliki skok na ljestvici, a o prvoplasiranima u istraživanju da se ne govori.

Teško ćemo naprijed ako ne promijenimo nešto u obrazovnom sustavu.
Promjenu žele i sami učenici. Kažu, dosta im je bubanja na pamet, žele učiti i naučiti primjeniti to znanje.