Projekt 'All faces' (Sva lica)

Malo je domaćih dizajnera koji mogu živjeti samo od svojih proizvoda. Mnogi od njih još uvijek nemaju vlastiti prostor u kojem bi prodavali radove. Većina to čini  tek preko društvenih mreža i to im je  dodatni izvor prihoda. Stoga je jedna domaća dizajnerica Iva Tuđa pokrenula projekt pod nazivom 'All faces' (Sva lica).

Iva Tuđa je dizajnerica torbi. Premda joj dizajn nije profesionalna struka, njemu se potpuno posvetila. Tako torbe dizajnira već 12-ak godina, a prije 3 godine s kolegicom je osnovala kreativnu udrugu koju su nazvale 'All faces'. Kreativna udruga 'All faces' ili 'Sva lica' je udruga koja okuplja jedan tim dizajnera i umjetnika. Nije samo dizajnersko izražavanje nego i svi vidovi umjetničkog izražavanja tako da se u kreativnoj udruzi nalaze i slikari i kipari i glazbenici i grafičari,  objašnjava Iva.

Cilj udruge je promicanje hrvatske umjetnosti i dizajna. I to ne samo na domaćem prostoru nego i izvan  domovine. No krećući se u modnim krugovima Iva je shvatila što većini nedostaje. A to je izložbeni prostor. Stalno mjesto na kojem će domaći kreativci moći izlagati svoje radove. Mjesto gdje će ljudi moći doći i uživo vidjeti te isprobati njihovu odjeću, torbe, nakit... Stoga je nedavno u Zagrebu, na Kvatriću otvorila upravo jedno takvo mjesto. A cijeli je projekt nazvala po samoj udruzi: 'All faces'. Sličan prostor u Puli dobro radi, pa je odlučila pokušati i u Zagrebu. 

U udrugu su se uključile Vesna Markanović i Natali Kolundžić, obje dizajnerice nakita zapravo drugih struka. Vesna je diplomirani inženjer agronomije zaštita bilja, no nakit je nekako pronašao put do mene do mog slobodnog vremena tak da već 10ak god izrađujem nakit.  Natali je po struci diplomirani ekonomist, ali također izrađuje nakit. I to već nekih 18 godina. Obje su članice su udruge 'All faces' koje s još 10-ak članova te udruge svoje radove izlažu u prostoru na Kvatriću. Jer svi su oni  ispunili potrebne uvjete da bi uopće mogli izlagati ovdje. Prvo i osnovno je kvaliteta proizvoda, a onda i kvaliteta izrade i kvaliteta samog brenda. Te tri stvari mora objedinjavat jedan kvalitetan finalni proizvod koji se nalazi u ovom izložbenom prostoru,  otkriva Iva.

Ovakvim prostorom ispunjen je tek jedan od ciljeva projekta 'All faces'. Dalje je cilj ići po etabliranim sajmovima diljem Europe i na taj način se još više približavati dosegu da bi oni koji su u udruzi mogli živjeti od svog rada. Da im ono što dizajniraju postane primarno zanimanje, da ne moraju negdje drugdje raditi 8 sati, a da im je ovo hobi.

Hrvatski dizajneri već su nam mnogo puta dokazali da su i kreativni i kvalitetni. Stoga se još samo s njima možemo nadati da će dugoročni plan ovog projekta uspjeti te da će od svoga rada za koju godinu moći i živjeti.