Savjeti za uspješnu kupnju na sniženju

Tijekom sezonskih sniženja trgovci imaju obvezu istaknuti redovnu cijenu i sniženu cijenu. Također, ako trgovac nije uspio prodati sve zalihe, može ih nastaviti prodavati po sniženoj cijeni, ali to ne može oglašavati kao sezonsko sniženje. Regulativa sezonskih sniženja nastoji pomoći potrošačima u donošenju informiranih odluka o kupovanju i spriječiti obmanjivanje potrošača od strane trgovaca.


Savjeti za uspješnu kupnju na sniženju:

Kupujte planski - prije samog odlaska u kupovinu, sastavite popis proizvoda koje vam trebaju i držite se plana. To će kupovnju učiniti jednostavnijom i odvratit će vas od kupovanja proizvoda koje ne trebate.

Prije sezonskog sniženja pratite kretanje cijena proizvoda koje želite kupiti. Ako je cijena proizvoda umanjena više puta, provjerite jesu li sve izmjene cijena jasno, vidljivo i čitko označene na proizvodu.

Provjerite ima li vaš artikl potrebne podatke o proizvodu te da li su priložene isprave radi lakše i sigurnije uporabe (npr. jamstvo, uputstvo za uporabu, uputu za sklapanje i sl.) na hrvatskom jeziku.

Budite svjesni da i za proizvode kupljene na sniženju imate pravo na reklamaciju na temelju materijalnog nedostatka (osim za proizvode s greškom). Ako kupujete proizvode s greškom, trgovac je dužan jasno, vidljivo i čitljivo označiti na proizvodu ili na prodajnom mjestu da je riječ o proizvodu s greškom te upoznati u čemu se sastoji greška na proizvodu, jer za isti nakon kupnje nemate mogućnost reklamacije.

Na samom prodajnom mjestu dobro pregledajte proizvod koji kupujete.

Obratite pozornost na ispravnost i sigurnost proizvoda kojeg kupujete.

I ono najvažnije – ne zaboravite uzeti račun za kupljene proizvode, a za tehničku robu i jamstveni list koji će vam biti potreban ako kupljeni proizvod nije ispravan.


A kako se Zadrani snalaze u moru sniženja, provjerila je zadarska ekipa HTV-a: