Kako zdravo i ispravno trčati

Za članove osječke udruge  'Zdravo trčanje', trčanje je način života.

Pa i za maratonca Milana Kramera. Već osam godina trčim redovito tri puta tjedno. Dobijete adrenalin i još bolju volju, poticaj za daljnje trčanje. Najviše sam istrčao 2011., 1500 km što na treninzima što na utrkamaU 59. godini istrčao sam pravi maraton u Ateni, to mi čini zadovoljstvo, sretno kaže. Kada trčim lakše učim, lakše se koncentriram, ističe Dora Rakipović.

Kako bi se izbjegle neželjene posljedice, i u ovoj disciplini treba znati kako trčati. Treba trčati lagano, opušteno, najbolje je ako imate nekog tko će trčati s vama, da vam pravi društvo. Treba paziti da vam je tempo primjeren, lagani… Treba ga držati minimalno 30 minuta kako bi imalo efekta na naše zdravlje, savjetuje Elvir Rakipović, predsjednik Udruge 'Zdravo trčanje'.

Ipak trčanje zimi zahtijeva određenu pripremu i prilagodbu. Treba se obući slojevito. Bolje imati više tankih stvari na sebi nego nešto deblo. I tenisice trebaju biti one za zimske uvjete. Trči se stalno na raznim utrkama i maratonima. Trenutačno se članovi udruge 'Zdravo trčanje' pripremaju za osječki polumaraton početkom travnja.

Tijekom cijele godine održava se Liga za trčanje na koju su pozvani svi koji žele trčati pojedinačno, u skupinama ili sa svojim kućnim ljubimcima.