Što je ključ poslovnog uspjeha?

Za uspjeh malih poduzetnika, uz predanost i ljubav prema poslu, sve je važnija i internetska tehnologija. Dobro to znaju proizvođači autohtonih i ekoloških proizvoda.

Poslovna priča obitelji Stefanov počela je prije 30 godina kada su u mjestu Bačva pored Višnjana otvorili obiteljsku konobu. Od male obiteljske manufakture izrasli su u suvremeno opremljen pogon u kojemu se godišnje preradi 60 tona bakalara. Bez ljubavi prema tom poslu, teško bi bilo pomiriti potrebe tržišta i zahtjeve proizvodnje. Bakalar, osim na domaće, plasiraju na tržište Slovenije i Italije. U tome im je sve važniji internet.

Baš kao i za OPG koji se bavi uzgojem lavande. Preko vlastite internetske stranice proda oko 10% proizvoda. 'Putem interneta prodaju se proizvodi koji ljudi poznaju. To je ono što zapravo mene tjera da ljudima pokažem proizvod. Ljudi moraju vidjeti o čemu se radi i kad znaju da je taj proizvod kavlitetan onda ga kupuju i preko interneta', kaže poduzetnica Dubravka Orlić Bašlin.

Svaki drugi korsnik interneta barem je jedanput kupio nešto on-line. 
'Za male proizvođače je to danas neophodan alat. Milsim da se može govoriti o više stotina tisuća puta jačem marketingu nego što je to marketing usmenim putem', ističe Vlasta Radoičić, predsjednica udruge Bio Istra. Kvalitetan proizvod uvijek nađe put do kupca, a suvremena mu tehnologija u tome može samo pripomoći.