Splitski sajam GAST za bolju turističku ponudu

U Splitu će se od 1. do 4. ožujka održati 22. medunarodni sajam hrane , pića i opreme GAST. Zanimljivo je da jedna od najstarijih sajamskih manifestacija u Splitu, krizi usprkos, bilježi stalni porast zanimanja  izlagača i publike.

Rastućem dalmatinskom turističkom tržištu, GAST je svake godine dobar uvod u turističku sezonu. Poslovni ljudi na njemu osluškuju odjeke upravo održanih turističkih sajmova diljem Europe. A izlagači nude novitete. Sajam broji oko 580 izlagača, suizlagača i brendova iz osam zemalja tako da oni i njihovi partneri uz isto tako veliki broj posjetitelja. U ovom trenu već 35 posto više on line registriranih poslovnih posjeta nego prošle godine tako da je Split centar i mjesto pripreme za nadolazeću turističku sezonu, kazala je Sanja Vukić, direktorica sajma GAST.

Uz osam specijaliziranih sajmova prehrane, pića i namještaja na sajmu će se održati više radionica i konferencija o turizmu... I na njima upoznati iznajmljivače i hoteljere s nizom poticajnih mjera za unapređenje kvalitete ovogodišnje turističke ponude. Šta je cilj? Apartmani i kuće za odmor koji nemaju dodatne sadržaje  poput uredenja kvalitetnije sanitarne mreze, uredenje i oprema bazena,sauna ,velnesa, objašnjava Anđelko Katavić, Splitsko-dalmatinska županija. Iznosi su od 30 do 50 tisuća kuna i sufinanciramo do 50 posto pojedine investicije. Obogaćivanje ponude obiteljskih hotela i apartmana jako je važno jer oni u strukturi smještajnih kapaciteta predstavljaju čak dvije trećine dalmatinske ponude.

Dakle enoproizvodi, cikloturizam, kulturni turizam - to je ono što nam treba posebno u pred i posezoni. Turistima trebaju i puni stolovi, pa će na GASTU ipak najviše biti ića i pića - ukusnih dalmatinskih specijaliteta i dobre kapljice.