Život mu je pjesma

Marko Košutić iz Koprivnice mladi je grafički dizajner koji obožava pjevanje. I baš ga je ta ljubav prema glazbi dovela do suradnje sa Jacquesom Houdekom - ovogodišnjim hrvatskim predstavnikom na Eurosongu. 

Iako bi svojim glasom Marko lako mogao osvojiti estradno nebo - ne radi na pjevačkoj karijeri. On je zvijezda koprivničkog poduzetničkog centra. Pokrenuo je vlastiti posao u studenome prošle godine i bavi se grafičkim dizajnom. Ljubav prema pjesmi  - povezala ga je s našim ovogodišnjim predstavnikom na Eurosongu Jacquesom Hoduekom. Ali nije mu pjevačka pratnja. Za Jacquesa i pjesmu 'My friend' Marko je izradio vizualni identitet. 'Angažirali smo ga za cijeli vizualni identitet oko Eurosonga odnosno oko pjesme My friend. Znači sve ove vizuale koje možete vidjeti uz pjesmu  i Eurosong i mene kao predstavnika djelo su Marka Košutića i Kreativne točke ja sam im zahvalan i jako zadovoljan sa svime što su napravili', kaže Jacques.

Marko, ima poslovni prostor u Koprivničkom Poduzetniku po posebnim uvjetima za mlade, kao i drugih dvadesetak poduzetnika početnika. To podrazumijeva nisku cijenu najma i režija. Već radi na novim velikim i malim projektima. Za sada sve stiže sam. Ipak, razmišlja o zapošljavanju barem jednog dizajnera jer posao mu dobro ide. Gdje može spaja posao i glazbu, pa u šali kaže, kako god okrene, život mu je pjesma!