Fabula Croatica glagoljicom brendira baštinu

Filip Cvitić mladi je i talentirani grafički dizajner. Iako ga povijest baš i nije zanimala, slučajni susret s glagoljicom promijenit će njegov interes... I tako je nastala ideja - povezao je kulturnu baštinu, svima omiljenu čokoladu i moderni dizajn. Stvorio je Fabulu Croaticu - hrvatsku priču sa svojim potpisom. Priču za 'Labirint' donosi Sanja Corazza. 

Onda smo dobili na faksu nekakav zadatak da napravimo neki font po nekom starom uzoru, znači iz prošlosti, kaže Filip. I tako se gotovo slučajno odlučio za glagoljicu, o kojoj dotad nije znao ništa. I kako sam je počeo proučavat, počelo me sve više intrigirati, i što sam dublje ulazio u to, bila mi je sve zanimljivija.

Kao budući dizajner u njoj je odmah vidio moć vizualnog identiteta. Glagoljica se pokazala idealnom za - brendiranje baštine. Upravo time bavi se Filipov projekt Fabula Croatica. Hrvatska priča uz pomoć dizajna postaje privlačna, potrebna i upotrebljiva.