Vježbom do stabilnosti, mobilnosti i bez bolova

Inovativna metoda DP fitness nastajala je tijekom godina vježbačkoga života Dalibora Petrinića. Proučavajući različite metode vježbanja i njihov utjecaj na tijelo i um, Dalibor je osmislio metodu za stabilnost, mobilnost i uklanjanje bolova.

Trebamo se što više se kretati, često se vratiti u djetinjstvo; raditi sve varijacije puzanja. Moramo jačati trup i prije svega moramo shvatiti da je fitness putovanje bez kraja, ističe Dalibor. I doista, mnoge vježbe sliče igrama iz djetinjstva: puzanje, skokovi, oponašanje. No to je tek dio treninga. Trajanje vježbi je 30 sekundi, a isto toliko traje i stanka. Čak i za nekoga tko ima iskustva  s vježbanjem ovo će iskustvo biti novo i izazovno.

Vježbe koje izgledaju jednostavno zapravo su dobro uravnoteženi pokreti koji povezuju akciju tijela i uma. Moramo prestati asocirati vježbanje uz muku, jednostavno neka ono bude zadovoljstvo, savjetuje Dalibor. Zadovoljstvo je vidjeti kako se neka vježba oponašanja životinje pretvara u vježbu za trbušne mišiće, noge, ili leđa. Za uspjeh i ovog vježbanja strpljenje je naravno ključ svega. Pravilna prehrana i trening nemaju alternativu no ljudi teško izlaze iz svoje zone ugode. Izabiru lakši put i imaju nerealna očekivanja.


Želja nam je, naravno, zdravlje i dobar izgled. Zato treba postaviti cilj i ustrajati. Dalibor savjetuje dobro zagrijavanje na početku svakog treninga. Na taj se način sprečavaju ozljede i eventualno odustajanje, jer vježbe tijekom treninga postaju sve teže. No razumijevajući vježbu lakše nam je izvesti je. Velika prepreka za dobre rezultate, loše su prehrambene navike i ovisnost o šećeru. Smanjenjem unosa šećera i proizvoda od pšenice osjećaju se velike promjene.

Još je nešto važno za DP fitnes program. Male skupine. Na taj se način, objašnjava Dalibor, lakše koncentrirati na svakog pojedinog vježbača. Jedinstven program imaju muškarci i žene, no prema iskustvu trenera žene vježbaju više i češće. Žene više drže do sebe i do svog zdravlja tako da mislim da su u većem postotku aktivnije i općenito drže do svog tijela, a muški imaju faze – malo prije ljeta da bolje izgledaju na plaži.

Rezultati ovog treninga vide se nakon kratkog vremena. Intenzivan je  i zabavan i nekih se pravila prehrane nije teško pridržavati. Da rezultati budu savršeni i po našim željama treba se vježbati, kako kaže trener Dalibor, 6 puta tjedno, 2 puta dnevno s obzirom koliko ljudi sjede… Naravno mi ćemo vas natjerati na mali izlazak iz zone ugode pa možete vježbati barem 3x na tjedan, a Dalibor vam daruje trening svoje metode: