Facebook pregovara s Hollywoodom o produkciji tv serija

Facebook pregovara s holivudskim studijima o produkciji televizijskih serija, a cilj im je emitiranje prvih emisija najkasnije krajem ljeta, objavio je Wall Street Journal.

Na sastanku s predstavnicima agencija koje zastupaju glumice i glumce ta je društvena mreža naznačila da je za produkciju spremna 'iskeširati' i do tri milijuna dolara po epizodi, piše WSJ, pozivajući se na upućene neimenovane izvore. U Facebooku ciljaju na publiku u dobi od 13 do 34 godine, s fokusom na raspon od 17 do 30 godina. Već su osigurali novac za produkciju televizijske drame 'Strangers' i zabavne emisije 'Last State Standing', navodi se u izvješću. U Facebooku nisu odmah bili dostupni za komentar WSJ-ova izvješća. U kompaniji očekuju da će epizode emitirati uobičajenim rasporedom, jednu po jednu, a ne sve odjednom kao što je rade u Netflixu i Amazonu, stoji u izvješću WSJ-a. Njihovi budući planovi uključuju adaptaciju popularne reality emisije komičara Jamesa Cordena 'Carpool Karaoke' koja će se početi emitirati u kolovozu.
Spremni su također dijeliti s Hollywoodom dijeliti svoje podatke o gledanosti, pišu novine. Ovog je mjeseca Apple angažirao supredsjednike Sony Pictures Televisiona Jamieja Erlichta i Zacka Van Amburga za projekte u sektoru video sadržaja. Dugo se očekivao prodor tog informatičkog diva na područje televizijske produkcije i prošlog je tjedna Apple napokon emitirao prvu emisiju - reality 'Planet of the Apps' (Planeta aplikacija), u kojem informatički inženjeri predstavljaju slavnima svoje aplikacije kako bi osigurali njihovu financijsku podršku.