'Hrvatska s crkvenog tornja'

Kada iz srednje škole iziđe projekt zanimljiv za razvoj cjelokupnog hrvatskog turizma, a u čijem su oblikovanju sudjelovali učenici, to je za svaku pohvalu. Odličan je primjer gimnazije Gaudeamus iz Osijeka koja je osmislila projekt brendiranja turizma pod nazivom 'Hrvatska s crkvenog tornja'.

'Hrvatska s crkvenog tornja' puno je više od školskog projekta. U njega su uključeni i učenici i roditelji, a sve je počelo još prije petnaestak godina kada im je jedna obitelj dala ideju da se treba konzumirati sve što se vidi s crkvenog tornja. Dio projekta su i leci u obliku tornjeva koji bi se dijelili pri ulasku u zemlju. 'Na njima će biti navedene aplikacije za skidanje, aplikacija za upotrebu QR kodova i nakon toga korisnici mogu doći pored bilo koje crkve, nasloniti mobitel, odabrati destinaciju i google karta će ih odvesti na željeno mjesto.', istaknuo je Saša Šakić.

Simbolično crkveni tornjevi pomažu u orijentaciji. Povijest, gastronomiju i arheologiju proučavao je i Jakov koji, zahvaljujući stipendiji, na jesen odlazi na studij u London. I dok je dio sadržaja potrebnih za aplikaciju izrađivao Jakov,  gimnazijalac Domagoj više se bavio informatičkim oblikovanjem. Projekt je prepoznala i Hrvatska turistička zajednica, ali susjedi Slovenci. Podržala ih je i Đakovačko-osječko nadbiskupija. Dio tog višestrukog projekta je i zdravstveni turizam čiji je cilj pomoći djeci koja danas imaju sve više problema zbog uporabe novih tehnologija. Uz izgradnju multifunkcionalnih rehabilitacijskih centara i zapošljavanje osposobljenih kadrova razvio bi se novi oblik zdravstvenog turizma u Europi.