Hrvatsku gastronomiju ocjenjivat će prestižni Gault&Millau

Gault&Millau je prvi nezavisni međunarodni gastronomski vodič koji dolazi u Hrvatsku.  „Luksuz je u kvaliteti, a ne u cijeni" slogan je brenda Gault&Millau, a njihova oznaka - kuharske kape - znak prestiža među restoranima.

Gault&Millau su 1962. godine osnovali nedavno preminuli Christian Millau i Henri Gault, a njihov je brend postao jedna od najutjecajnijih svjetskih referenci za restorane i hotele. Dvojac gastro kritičara prije gotovo 60 godina počeo je objavljivati seriju članaka o gastronomskoj ponudi u Parizu. Tako je nastao cijenjeni vodič koji je danas prisutan u više od 20 zemalja svijeta.

Prateći razvoj hrvatske gastronomske scene, Gault&Millau će svake godine ocijeniti hrvatske restorane, vina i gastronomske proizvode, te ih predstaviti domaćoj ali i međunarodnoj javnosti. Hrvatsko će izdanje lansirati uoči ljeta 2018., zajedno s web stranicom i mobilnom aplikacijom, i to u suradnji s tvrtkom Laniva, eksluzivnim partnerom Gault&Millaua za Hrvatsku.

GaultO jednom od tri najutjecajnija međunarodna vodiča u svijetu gastronomije, u Dobrom jutru govorili su Côme de Chérisey, predsjednik uprave i vlasnik vodiča, te Ingrid Badurina Danielsson, direktorica hrvatskog izdanja.