Snažna potražnja za električnim zubnim četkicama u Kini

Snažna potražnja za električnim četkicama na kineskom tržištu pomogla je nizozemskom proizvođaču medicinske opreme Philipsu da poveća prihode u trećem tromjesečju, pokazuje poslovno izvješće.

Imali smo posebno jako tromjesečje u Kini, izjavio je novinarima izvršni direktor Frans van Houten, izdvajajući među glavnim pokretačima aktualnog i budućeg rasta poslovanja snažnu potražnju za električnim četkicama za zube i pojavu privatne zdravstvene zaštite u drugom po veličini svjetskom gospodarstvu.

Vrlo smo optimistični u vezi mogućnosti u Kini, rekao je Van Houten. Naše četkice za zube i dalje se prodaju jako dobro a paralelno se zbog porasta broja privatnih bolnica smanjuje rizik da vlada preferira domaće dobavljače, dodao je.

Philips je u razdoblju od srpnja do rujna zabilježio četiri posto više prihode nego u istom lanjskom razdoblju, u iznosu 4,1 milijarde eura. Pritom su ključni odjeli koji proizvode uređaje za osobnu higijenu, poput električnih četkica za zube, ali i sofisticirane medicinske uređaje poput skenera i opreme za kirurgiju, zabilježili u cjelini gledano slabiji rast nego u prethodnom razdoblju.