Hrvatska studentska asocijacija poziva nove članove

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) najstarija je studentska udruga Sveučilišta u Zagrebu, koja već 25 godina okuplja ambiciozne i proaktivne studente s različitih sastavnica Sveučilišta u Zagrebu.

Sve ove godine uspješno djeluje i organizira razne projekte te radionice sloganom 'Više od studiranja'. Neki od projekata koji su tijekom godina svojim edukativnim i interaktivnim sadržajem, a ponajviše popularnosti pridonijeli stvaranju HSA brenda su DriveINkino Zagreb, International Week Zagreb, Marketing Madness, Službena brucošijada Ekonomskog fakulteta u Zagrebu  te Studentski poslovni list Manager.

Studenti su unutar udruge raspoređeni u šest timova: Financije, Kultura, Zabava i sport, Ljudski potencijali, Manager, Marketing te Međunarodna suradnja. HSA pruža velik prostor za napredak i razvoj pojedinca. Članovima se pruža prilika da realiziraju vlastite ideje za projekte, ali isto tako, pred njih su stavljeni mnogi zadaci i izazovi, pomoću kojih stječu vrijedno iskustvo vođenja i upravljanja timovima. HSA se svakodnevno povezuje s mnogim osobama i organizacijama, a kao udruga djeluje i na dobrobit cijele zajednice, ponajprije putem različitih humanitarnih projekata tijekom godine.

HSA do 1. studenoga poziva nove članove da se prijave za rad u udruzi, a zbog čega se uključiti u rad udruge za Dobro jutro objasnio je Mislav Tetošić, voditelj tima Marketing, a Mia Muslin govorila je o obilježavanju 25 godina Udruge i projektima Marketing MadnessDrive INkINO te organizaciji brucošijade Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.