DIABLOG poziva blogere na dijalog

Drugo izdanje DIABLOG-a, prve hrvatske konferencije o blogerima i blogerskoj zajednici održat će se 14. studenog u zagrebačkom hotelu Academia.

Glavna tema drugog DIABLOGA je mjerenje učinaka blogerskih kampanji za poslovanje brendova, a glavna predavačica Erin Salisbury, starija savjetnica za istraživanja i analitiku u jednoj od vodećih svjetskih komunikacijskih agencija, američkom Ketchumu.

Erin je vodila projekte mjerenja rezultata korporativnih i brend kampanja za neke od vodećih globalnih kompanija kao što su Philips, Discovery Eurosport, P&G, Booking.com, IBM i Pfizer, a pokrovitelj njenog dolaska u Zagreb je Dukat.

Na konferenciji DIABLOG prezentirat će se rezultati prvog istraživanja o hrvatskoj influencerskoj sceni.

Na konferenciji će se održati prezentacije najboljih kampanja, kao i razgovor s influencericom Jelenom Perić, djevojkom koju na Instagramu prati milijun fanova.

Na konferenciji će biti dodijeljene nagrade najboljim blogerima u kategorijama gastro, ljepota, moda i putovanja, najboljim brendovima i - po prvi put - najboljem influenceru u 2017. godini po izboru influencera koji su sudjelovali u prvom hrvatskom istraživanju o influencerima, a čiji će rezultati premijerno biti predstavljeni na drugom izdanju konferencije.

Prva DIABLOG konferencija održana u studenom 2016. uspješno se etablirala kao ključna platforma za izmjenu razmišljanja i stavova između blogera, influencera, agencija, medija i oglašivača, koji zajedno stvaraju specifičnu tržišnu komunikaciju bez koje je danas nezamislivo kreiranje uspješnih brend kampanja.

O DIABLOGU i blogerima govorili su Marina Čulić Fischer, direktorica Dialog komunikacija i idejna začetnica DIABLOG-a i blogerica Matea Frajsberger.