Što se sve krije iza naziva multimedijalne izložbe 'Lovepiece'

Uvijek intrigantna tema, ljubav, povezala je skupinu autora u galeriji 'Galženica' u Velikoj Gorici. Ekipa Dobrog jutra provjerila je što se sve krije iza naziva multimedijalne izložbe 'Lovepiece'.


Ljubav. Možda najjača emocija. Vječni ideal i misterij. Od famoznih leptirića u trbuhu na početku do mnogih patologija na kraju. Što ostaje nakon nje? Kakve posljedice ostavlja u našem životu? Zašto, iako povrijeđeni i razočarani, i dalje čeznemo za njom? Tim i mnogim drugim pitanjima bavi se 12 hrvatskih vizualnih umjetnika u različitim medijima. Imamo različite pristupe, neki radovi su duboko intimni, čak i bolni, neki lirički, neki se bave ideologijama, opasnostima ljubavi prema ideologijama. Neki se bave bolnošću i fizičkom i psihičkom, nekim sadomazohističkim odnosima, a neki su ironični,  objašnjava Ana Belošević, kustosica izložbe. Upravo je s ironijom sama autorica dočarala uspone i padove jedne ljubavi. Moj rad je u formi grafikona, kroz prvih 12 mjeseci ljubavi. Kroz vrijeme se prikazuju izjave kojima se ljubavnici časte, od početne ushićenosti, pozitivne konstrukcije do nekakvih vulgarnih načina odnošenja,  opisuje svoj rad Belošević.

No katkad se sve to može doživjeti i na duhovit način. Pokazuje to instalacija nečega što bismo mogli nazvati ljubavni trokut. Potaklo nas je zajednički bivši i sadašnji dečko, meni je sadašnji... Taman u vrijeme kad je Ana Belošević mene zvala da izlažem, Ivana (Vadla, op. a) je stjecajem okolnosti živjela kod nas, kod mene i mog sadašnjeg dečka... Kao bivša djevojka, koja je također imala jedan stjecaj ljubavnih okolnosti,  govori umjetnica Ana Šerić. A Ivana Vadla dodaje da ih je potakao način na koji drugi ljudi vide naš odnos koji je nama posve normalan, zbog toga što jako dobro funkcioniramo kao troje odlučili smo napraviti jako dobru zezanciju...

Ljubav kao igra na sreću ili nesreću? Ovisi o kombinacijama i ulogu. No autorice kao terapiju nude knjigu Stjecaj okolnosti Pere Kvesića, koja je dio instalacije.