Jedinstveni kišobrani iz Zaprešića

Hrvatska je sve poznatija i po kišobranima iz Zaprešića. Oslikani su i ukrašeni raznim detaljima, a naručuju ih poznate svjetske modne marke. Poseban pečat dala im je i naša pokojna dizajnerica Ivana Popović.

Da se upornost isplati i da nikada ne smijemo odustati od onoga u što vjerujemo, uvjerio nas je Marin Rogić, poduzetnik, proizvođač kišobrana iz Zaprešića. Naslijedio je od roditelja kiosk i to je, kaže nam, uz djecu i suprugu, najbolje što mu se moglo dogoditi. Odlučio je proširiti poslovanje. Prodavali smo uvozne kineske kišobrane, no odlučili smo, moja supruga i ja. krenuti s vlastitom proizvodnjom. Ona je uspjela tehnologiju donijeti u Hrvatsku i počeli smo s proizvodnjom,  govori Marina. Tako su diplomirana kriminalistica i ekonomist počeli proizvoditi kišobrane, posebne, drukčije od ostalih i kvalitetnije.

Surađivali su s mnogim našim dizajnerima. Da su u tome uspjeli, dokaz su ugovori s mnogim poznatim kućama: Jean Paul Gaultier, Ferrero, Baldinini... Zbog posebne tehnike oslikavanja, njihovi su kišobrani jedinstveni u Europi. Svaki je neponovljiv. Prvi dizajnerski kišobran napravili su surađujući s dizajnericom Ivanom Popović. S kojom smo napravili, usudio bih se reći, svemirski kišobran, koji je i dan danas naš zaštitni znak,  ističe Marin. Slikarica Anita Krolo radi 3D slike na kišobranu i iskreno priznaje: kišobran je jako zahtjevan...

I ne prestaju u ovoj tvornici raditi na novim proizvodima. Osim kišobrana s tiskom, volanima, cvjetićima proizvode i kabanice, kabanice za pse i torbice za kišu. Dizajnerica Dajana Vuksan radi na razvoju kišobrana, 3D modela koji su posebni i zbog modnog izričaja i zbog materijala s UV zaštitom, pa mogu biti i suncobrani. Hrvatice vole modu, vole biti u trendu, usklađene, paze na detalje i kišobran se zadnjih par godina nametnuo kao 'must have' dodatak,  otkriva Dajana.

Dnevno se u Zaprešiću proizvede oko 1000 kišobrana, njih 20% je za izvoz, s tendencijom rasta. Treba istaknuti pristup prema zaposlenicima kako bi oni, a i pojedini segmenti proizvodnje ostali u našoj zemlji. Marin svoje radnice stimulira da otvore vlastite male pogone za pojedine faze proizvodnje. Tako mogu raditi u blizini obitelji, a on im garantira minimalno godinu dana posla.

U ovoj se zaprešićkoj tvornici mogu naručiti personalizirani kišobrani, izrađeni prema želji, baš kao što je to naručio jedan milanski modni časopis, koji je u glavnoj ulici izložio njihovim naslovnicama oslikane naše, hrvatske kišobrane. Ima li ljepše reklame za zemlju iz koje dolaze.