Mamci za klikanje: je li današnji čitatelj postao stroj?

Dok se naša javnost bavi sprječavanjem govora mržnje u medijima, posebno na internetu, kao da nikoga nije briga treba li spriječiti i profesionalni pad kvalitete u novinarstvu.

Kao što riba smrdi od glave, tako i novinski uradci danas smrde od naslova. Većina ih počinje bombastično: nećete nikada pogoditi, ne možete ni zamisliti, ovo će vas sigurno šokirati… A kad kliknete i otvori vam se tekst, nema šoka ni nevjerice. Unutra nema blaga, nema informacije, nema stila, ni rečenice - samo obična prijevara.

Je li današnji čitatelj postao stroj za klikanje, a naslovi u medijima samo mamac za naivne pitali smo glavnog urednika 24 sata Gorana Gavranovića, novinara Denisa Kuljiša i nakladnika i pisca Josipa Pavičića.

Pogledajte reportažu iz emisije Pola ure kulture, koju emitiramo srijedom na HRT1, a pratiti je možete i na usluzi HRTi.