Jesu li kreme protiv starenja samo marketinški trik?

Već u kasnim dvadesetima primjećujemo prve bore. Normalno je da koža s godinama gubi elastičnost. Na tržištu postoji niz krema, a u reklamama nam se poručuje da mogu usporiti ili čak zaustaviti proces starenja. Je li riječ o marketinškom triku ili kreme uistinu mogu izbrisati znakove starenja

Kvalitetnu kremu koža će najbolje sama prepoznati, kaže 46-godišnja Vesna Žugović koja kozmetičke proizvode redovito upotrebljava. I savjetuje: Ne gledati pakiranje, ne gledati dizajn, ne gledati brendove nego priuštiti si profesionalnu analizu kože i odabrati ono što našoj koži treba.

Ponuda krema je velika. Uglavnom je riječ o farmaceutskim divovima ili malim domaćim proizvođačima. Obveza im je kupca informirati o sastavu proizvoda. No neki ne žele otkriti recepturu.

Kontaminirani proizvodi su štetni za potrošače a proizvođačima donose ogromne gubitke stoga to svakako nastoje izbjeći, naglašava Maja Radovanlija, magistra farmacije.

Važno je znati razliku između kreme koja je štetna za kožu i one koja šteti novčaniku. Iako nanošenje pojedinih proizvoda na kožu neće izazvati nikakve posljedice, pitanje je treba li zaista izdvojiti pozamašan iznos u želji da izgledamo poput lica s reklame.

Estetski kirurg Zoran Veir kaže da ne treba nasjedati na agresivne reklame koje kažu da se kroz par postupaka može značajno pomladiti koža ili tijelo.

Ono što dermatologe zabrinjava, a potrošače ugrožava je činjenica da proizvođači nisu obvezni napisati koja je količina sastojaka u pojedinoj kremi.

Može se dogoditi da se prema sastavu gotovo identične kreme prodaju po potpuno različitim cijenama. Najveću pozornost usmjeravamo na poznate sastojke koji su sinonim za mladolik izgled poput vitamina C i kolagena.

Prema mišljenju stručnjaka, posebice je upitna kvaliteta proizvoda koji se kupuju putem interneta, stoga pritom treba posebno biti oprezan. Događaju se neželjene reakcije na koži alergijskog tipa, a ponekad i trajna oštećenja kože.

Nitko od ozbiljnih stručnjaka neće potvrditi istinitost reklama proizvođača koji neumorno oglašavaju svoje proizvode nudeći potrošačima produljenje mladosti. Koža je osjetljiva i tretiranje agresivnim kremama može utjecati na stanje cijelog organizma.

Na tržištu se može naći čitava abeceda krema - BB kreme koje ujednačavaju ten, DD kreme u sebi imaju sastojke za zatezanje kože, a novost na tržištu su EE kreme koje uklanjaju mrtve stanice kože. No ona idealna koja će pokriti što veću problematiku i pokušati vratiti godine unazad, još nije u prodaji.

Najvažnije je da krema hidratizira kožu. Stručnjaci preporučuju i da kupujemo provjerene proizvode koji su dulje na tržištu. I da, ne nasjedajte na retuširane fotografije mladolikih ljudi koje vas mame na kupnju krema koje su baš njima obrisale bore i koži vratile elastičnost. Jer na izgled utječe više čimbenika, a kreme su samo malen dio slagalice na putu do produljene mladosti.