Osijekom ponovno vozi 'kolodvorac'

Na traženje građana vraćena je linija Trg Ante Starčevića - Kolodvor - Trg Ante Starčevića kako bi putnici do autobusnog i željezničkog kolodvora mogli doći bez vožnje do Bikare ili presjedanja na Đakovštini. Završen je projekt modernizacije IT sustava i najavljena dva nova.

Inicijativa za vraćanje kolodvorca krenula je od umirovljenika jer, kako je napomenuo prvi potpredsjednik Gradskog vijeća Drago Šerić, starijim građanima problem je bio presjedati ili pješačiti do kolodvora. U posljednje vrijeme i đaci i studenti bili su zainteresirani za tu liniju jer sada i međumjesni prijevoz (raskidom tarifne unije ugovora GPP-a) vozi na autobusni kolodvor.

Linija 3 vozit će u tri vremenska ciklusa. Radnim danom od 5,50 do 7,57 (9 polazaka), pa stanka do 12,03 kada ponovno počinje prometovanje do 15,02 (12 polazaka). Posljednji ciklus kreće u 18,00 i do 19,55 imat će 8 polazaka. Subotom će "kolodvorac" prometovati od 6,10 do 12,15, a nedjeljom neće voziti.

S početkom 2018. godine završen je projekt modernizacije IT sustava koji će omogućiti efikasniji i pouzdaniji rad sustava prodaje karata u javnom gradskom prijevozu te putnicima pružiti pravovremene i pouzdane informacije. Zamjenik gradonačelnika Boris Piližota najavio je dva nova projekta - nabavku 12 niskopodnih autobusa i početak modernizacije tramvajske infrastrukture kojom će se rekonstruirati veći dio tramvajske mreže sa stajalištima, a potom nabaviti niskopodni tramvaji. Za početak je osigurano više od 200 milijuna kuna, što su gotovo u cijelosti bespovratna sredstva.

Direktor GPP-a Mario Šapina potvrdio je da sustavnim ulaganjima žele javni gradski prijevoz uzdignuti na razinu srednjoeuropskih gradova i učiniti ga što bržim, boljim i udobnijim za građane.