Umjetnost pogreške

Pogreška ne mora biti samo pogreška. Može biti i umjetnost. Glitch art ili umjetnost pogreške zaokupila je stvaralački svijet Rudija Crnka koji se upravo tim žanrom predstavio u zagrebačkom Tehničkom muzeju.

Povezivanje klasičnog, suvremenog, digitalnog kroz umjetnost greške. Izazov i igra za mladoga umjetnika Rudija Crnka koji ovu izložbu u zagrebačkom Tehničkom muzeju potpisuje pod pseudonimom Glitchboy 2000.

Hrabro, razigrano, nepredvidivo, kreativno, korak u nepoznato. Eksperimentiranje bojama, tehnikama, kompozicijama.

Prvo sam htio staviti normalno slike na zid, ali sam skužio da je to malo dosadno pa sam htio neke radove pomaknuti više gore dolje, neke ukositi , neke nisam uopće htio staviti na zid, neke sam stavio što više u desno, centrirati zid, htio sam se tako malo više igrati s ljudskim osjećajima, kaže mladi umjetnik.

Provokacija i pomicanje granica. Umjetnik je inače ponikao na zagrebačkoj street art sceni. A sebe doživljava na neobičan način: Ja sam umjetnik koji se ne smatra umjetnikom, dizajner u jednu ruku, koji nema nikakve papire da je dizajner i brend menadžer koji još nema brenda. Ali još sam mlad, umjetnik, uglavnom.

Duhovito i simpatično pristupio je i ovom na neki način pionirskom pothvatu. Pogreška je bila simulirana, kaže umjetnik, direktno iz glave, a ne iz elektroničke naprave. U potrazi za balansom između boja i kompozicije.