Hrvatske dizajnerice osvajaju svjetske modne piste

Odlazimo na svjetske modne piste i donosimo priču o tri domaće dizajnerice s međunarodnom karijerom. New York fashion week, London fashion week, Vouge, samo su neki od njihovih uspjeha.

Tri junakinje naše današnje priče velike su zaljubljenice u modni dizajn, a strašću, talentom i predanošću uspjele su izgraditi prepoznatljive modne brendove. Omiljene kako u lijepoj našoj, tako i u svijetu.

Martina Herak dolazi iz Poreča, živi u Zagrebu, a životni moto joj je: sve se može, kad se hoće. Karakteristike mog brenda bi bile unikatnost, asimetrija i zaigranost, kaže, a najveći uspjesi - sudjelovanje na London fashion weeku, pozivnica za New York fashion week, pozivnica za online show room u Japanu, haljina na stranicama britanskog Vogue... Mladim dizajnerima koji kreću u posao poručuje da ne posustaju, da vjeruju isključivo sebi i da se vode svojim srcem.

Andreja Bistričić stvorila je brend Dioralop čija su karakteristika eksperimentiranje i print. Ponosno ističe da joj je prva prodaja vani bila prodaja za opening ceremony New York i LA - jedan od najpoznatijih dućana, čiji su vlasnici dizajneri iz Kenza. Ako baš govorimo o nekom većem uspjehu, to je svakako proboj na američko tržište koje je naše najveće tržište. U američkom Voice pobjednica je nosila jedan naš komad, naglašava.

Ogi Antunac dolazi iz Zagreba, a njezin je brend link by Ogi Antunac. Karakteristike brenda - minimalizam i prozračnost. Smatra da je inozemno tržište znatno zahtjevnije i kompliciranije za raditi u odnosu na domaće. Za uspjeh na bilo kojem tržištu, inozemnom ili domaćem, potrebna je vlo jasna vizija svog brenda. Na temelju te vizije vi gradite taj brend. To se odnosi samo na dizajn. Brend progovara kroz tu estetiku, međutim za uspjeh je potrebno izuzetno dugotrajan i konzistentan rad. Upornost, znači da izvršavate svoje obaveze na vrijeme, otkriva.