Vježbe na radnom mjestu

Koliko ste puta pomislili dok tipkate po tipkovnici i gledate u ekran kako bi bilo divno da se možete protegnuti ili prošetati? Uglavnom to završi tako da malo okrenete ramena ili glavu i nastavite.

Sunčana Seletković, trenerica fitnessa, osmislila je program istezanja na radnom mjestu. Naravno zastupljene su i vježbe za kralježnicu ali i za noge, trbušne mišiće i gluteus jer, ako niste znali, mišići gluteusa mogu se uspavati. Jedan od najjačih mišića na tijelu pomaže u uspravnom držanju kralježnice, važan nam je i za hodanje te naravno za lijep izgled.

Sunčana nam preporučuje bar dvije stanke po pet minuta za ponavljanje ovih vježbi. Rezultati se osjećaju odmah. Cirkulacija nam se poboljša, a i zadovoljstvo, jer smo barem nakratko prekinuli loše držanje.

I još nešto. Kada sjedite trebali biste imati ergonomski stolac i zaslon vašeg kompjutora trebao bi biti ergonomski podešen kao i tipkovnica. Pazite da ne sjedite prekriženih nogu i ne izvrćite stopala. Čini se mnogo zahtjeva, ali sve su to sitni detalji u odnosu na brze i dobre rezultate. Sve ostalo provjerite na poveznici info@budifitmama.hr