Vježbe s pjenastim valjkom

Uvijek je ugodno vježbati s kineziologinjom Adrianom Dolančić. Osim pilatesa na reformerima, anti gravity programa, ona u svaki svoj novi trening uvrsti neki rekvizit kojim istodobno olakša i oteža  vježbanje te ono postaje učinkovitije i izazovnije.

Valjci se sastoje od 80 posto pjenaste gume i 20 posto zraka. Istodobno su čvrsti da možemo leći na njih i lagani da s njima izvedemo mnogo drugih vježbi.

Valjci će vam pomoći kod vježbi za kralježnicu, vježbi stabilnosti, ali i za istezanje. Zanimljivo je i to da će vam pomoći i kod vježbi za snagu.

S pjenastim valjkom svi mogu vježbati. On je omiljen rekvizit rekreativaca  i sportaša. Mnogi vrhunski sportaši svoje treninge završavaju masažom na valjku a katkada je taj način istezanja obavezan nakon teških utakmica.

Ako ste nestabilni, a na početku ćete biti, to će se brzo promijeniti. Za one koji se pak boje i za trudnice postoje poluvaljci koji pomažu da se stekne sigurnost.
Vježbači s kojima smo snimali reportažu slažu se u jednom. Vježbanje je fizičko ali i psihičko rasterećenje.

Trening s valjcima pruža nove mogućnosti pa pogledajte na poveznici sve o studiju u kojem smo snimali.
http://www.vjezbajmo-zajedno.hr