Plakat: moćan mediji ili komunikacija u nestajanju?

Hoće li plakat kao prestižni medij komunikacije dizajnom nestati u vremenu strelovitog uspona digitalnih medija ili će, pak, preživjeti i pokazati da je još uvijek moćan medij koji može izazvati reakcije i pokazati u kakvom društvu doista živimo?

Poetiku, estetiku i društveni položaj plakata, i njihovu budućnost analizirali smo u emisiji Izvan formata, u koju se u povodu prošlogodišnjeg izlaska svoje nove knjige 'Od glave do pete – nagost u grafičkom dizajnu', iz New Yorka uključio naš dizajnera svjetskoga glasa Mirko Ilić. S njim je razgovarala Ivona Haller:



Zanimljiv uvid u temu dala je i Željka Kolveshi, autorica nedavno objavljene monografije 'Zagreb – Plakati / Slučajna povijest' s kojom je razgovarala Jasna Coce:



O 'billboardu', odnosno jumbo-plakatima kao mediju umjetničkih radova, kakvi se ovih dana mogu vidjeti na zagrebačkoj Aveniji Marina Držića i Strojarskoj ulici, za emisiji Izvan formata govorila je Silva Kalčić, a u našem studiji o prošlosti i budućnosti plakata diskutirali su grafički dizajneri Lana Cavar, Bojan Krištofić i Sven Sorić. Emisiju Izvan formata, koju emitiramo četvrtkom navečer na HRT3 u cijelosti pogledajte na usluzi HRTi.