Facebook mijenja strategiju radi veće zaštite privatnosti

Mark Zuckerberg je obećao da će strateškim zaokretom pretvoriti Facebook u platformu brižniju prema privatnom životu korisnika, usmjerenu na povjerljivost.

Facebook mora postati ujedinjena mreža usmjerenija na privatne razmjene (za razliku od objave 'postova' koje može pročitati veliki broj ljudi) i na formate tipa 'priča' koje se brišu nakon 24 sata.

- Kada mislim o budućnosti interneta, mislim da će platforma za komunikacije usmjerena na 'privatno' postati još važnija od današnjih otvorenih platformi, ocijenio je i najavio da namjerava omogućiti sigurna online plaćanja.

- Ta promjena odgovora novim ukusima korisnika. Danas već vidimo da su privatne poruke, 'priče' i male skupine najbrže rastući online formati komuniciranja, napisao je Mark Zuckerberg u postu objavljenom na svom Facebook zidu.



Izvršni direktor Facebooka namjerava tehnički ujediniti mrežu s njezinim ostalim aplikacijama Messenger, Instagram i WhatsApp. Ubuduće će biti moguće izravno razmjenjivati poruke putem tih mreža koje će moći šifrirati podatke, što je danas moguće samo na WhatsAppu.

- Iako trenutačno nismo visoko na ljestvici po zaštiti privatnosti, razvit ćemo usluge koje ljudi stvarno žele, jamčio je Zuckerberg.